Yderligere arbejde er på vej...

heading

Web: Webers Juleunivers 2015

Så er der guf til julegrillerne! I Webers store juleunivers er der kræs i alle afskygninger - grillopskrifter på alt fra and og flæskesteg til risengrød og småkager, et hav af juletips, inspiration til de fede gaver, et gratis julespil m.m. Vi har også udarbejdet en timeline, som gør det ekstra nemt at grille ALLE retterne juleaften! Klik og læs teksterne. Tekst: Sort på Hvidt. Layout: Weber (Marc Jørgensen).

heading

Reklamefilm: Musikkens Hus

16 sekunders biograf-reklamefilm for Musikkens Hus, som gør opmærksom på, at Musikkens Hus er for alle, der TRÆNGER til at høre god musik. Man udsættes hver dag for mange lyde og brudstykker af sange og musik. Men ikke alle former for musik er lige nydelsesværdige. Musikkens Hus opfylder alle musik-elskeres drømme. Konceptet er udarbejdet i samarbejde med Overtone designbureau, og filmen er produceret af Mayday Film.

heading

Weber inspirationsmail: American BBQ

Den danske grillkultur udspringer i høj grad af den amerikanske. Med dette tema sætter vi fokus på nogle af de fantastiske amerikanske retter, som ligger ud over den sædvanlige steak eller hotdog. Klik og bliv inspireret. Tekst: Anne Voss. Layout: Marc Jørgensen (Weber) & Heyday.

heading

Website: Parpraksis

Parpraksis består af to erfarne parterapeuter, som har indgået et nyt samarbejde. Designbureauet, Overtone, og Sort på Hvidt udviklede et navn til den nye praksis og et koncept til psykologernes nye hjemmeside. Vi valgte en what's in it for me-approach på hjemmesidens forside med inddeling af siden i de tre problemstillilnger, som oftest behandles. På den måde er det nemmere for modtagerne at finde vej til hjælp, og de føler sig forstået fra det øjeblik, de kommer ind på siden. Klik og læs teksten. Design og koncept: Overtone v/Nicolaj Bak. Tekst og koncept: Anne Voss.

heading

Facebook content: Weber Danmark

Weber Danmarks Facebookside har pt. knap 50.000 likes - og der kommer hele tiden flere til. Weber Danmark poster hver dag året rundt en eller flere updates, som engagerer brugerne og opfordrer dem til interaktion f.eks. via opskrifter, konkurrencer, produktnyheder og interessante facts om Weber og grillning. Content til Facebook-siden udarbejdes i Webers marketingafdeling med input fra alle i virksomheden. Du er velkommen til at like! Layout/idé: SoMe director, Marc Jørgensen. Tekst/idé: Anne Voss.

heading

Weber inspirationsmail: Svensk krebsegilde

Svenskerne spiser hvert år ca. 5000 tons krebs, og flere danskere har nu også fået øjene op for det traditionelle svenske krebsegilde. Med dette tema zoomer vi ind på den sjove, svenske sensommer-tradition, hyggen og de mange skønne retter, som hører sig til. Retter, som selvfølgelig med fordel tilberedes på grillen. Klik og læs hele mailen. Tekst: Anne Voss. Layout: Marc Jørgensen (Weber) & Heyday.

heading

Direct mail: Aalborg Teater, "Misantropen"

"Hvis du kun skal se én klassisk komedie i dit liv, må det være Moliéres berømte stykke, Misantropen! En komedie fra 1666, som den dag i dag er højst aktuel, sjov og inspirerende". Dette budskab ønskede Aalborg Teater at kommunikere til den yngre del af målgruppen, de studerende. Direct mailen, som sendes ud til alle kollegier i Aalborg og omegn, engagerer målgruppen i stykkets "menneskefjendske" tema med en test a la dem, vi kender fra damebladene. Testen giver et svar, som afgør, i hvor høj grad Misantropen er interessant for den enkelte og giver mulighed for at vinde billetter til stykket. Klik og læs teksten. Artdirection og koncept: Jesper Højland. Tekst og koncept: Anne Voss.

 

heading

Direct mail: Aalborg Teater

I perioden 20.11-20.12.14 spiller Aalborg Teater ”Beton”, en forestilling med stor relevans for alle i ”betonbyen”, Aalborg. Især dem, som har beton inde på livet i deres daglige arbejde. Som optakt til forestillingen bad Aalborg Teater os om hjælp til at udforme en direct mail-invitation til otte forskellige virksomhedssegmenter inden for bygge-og betonbranchen – segmenter, som det ellers kan være udfordrende for teateret at komme i kontakt med. Art director: Jesper Højland. Tekstforfatter: Anne Voss.

heading

Reklamekampagne: Weber®Q®

Weber®Q® er en af danskernes foretrukne gasgrill-modeller. I anledningen af Weber Q's 10-årsjubilæum har Weber relanceret den populære grill; med nyt design og nye funktionaliteter. I den forbindelse udviklede jeg, i samarbejde med Weber Marketing og Aidgency, en fællesnordisk reklamekampagne inkl. print, POS og webunivers for Weber Q med fokus på Weber Q-livsstilen og grillens overlegne to-go egenskaber. Tekst&koncept: Anne Voss/René Kierkegaard/Stig Pedersen/Weber Stephen Nordic. AD: Morten Bau.

heading

Annoncekampagne: Musikkens Hus

Den 29. marts 2014 åbnede et af de største og mest ambitiøse uddannelses- og kulturhuse i Danmark i nyere tid: Musikkens Hus i Aalborg. Designbureauet Overtone blev i den forbindelse bedt om at skabe en markedsføringskampagne, som satte fokus på de 30 åbningskoncerter, og inddrog Sort på Hvidt som kreativ sparringspartner. Sammen udviklede vi konceptet "Lad dig bevæge", som blev eksekveret i bl.a. annoncer og på plakater og outdoorboards. Tekst/koncept: Sort på Hvidt. AD/koncept/grafisk design: Overtone.dk.

heading

Røgbrochure: Weber Stephen Nordic

Røgning er ikke raketvidenskab – det er en nem måde at føje et nyt, sjovt kapitel til dine oplevelser ved grillen. I samarbejde med Weber Stephen Nordic Marketing har jeg udarbejdet en brochure med landsholdsgriller Claus Hasses bedste tips og tricks til de helt basale ting, du skal vide for at få succes som røgbegynder. I tillæg til brochuren har vi udviklet Webers røgskole på http://www.webergrill.dk/community/grillskole/roegning.aspx, som indeholder ALT, hvad der er værd at vide om røgning. Check it out! Tekst: Anne Voss/Weber Stephen Nordic. AD: Morten Bau/Aidgency. Web: Timmy Lind/Weber Stephen Nordic.

heading

Inspirationsmagasin: Hair Code

HH Simonsen forhandler en lang række produkter inden for hårpleje/styling, elartikler og børster. Med ønsket om at markedsføre udvalgte nyheder og highlighte relevante temaer over for frisører såvel som forbrugere udgiver HH Simonsen flere gange årligt et inspirationsmagasin med produkt- og årstidsrelaterede artikler, kampagner og tips og tricks - skrevet af Sort på Hvidt. Klik og læs. Bureau: Clienti A/S. AD: Anne Cederholm. Tekst: Anne Voss.

heading

Annoncekampagne: Bornerups DataCenter

Bornerups DataCenter er en af landets største Microsoft Dynamics C5-forhandlere og blandt landets førende inden for C5 og NAV. Dertil kommer, at Bornerups samarbejdspartner på hosting-området netop har fået hosting-branchens mest eftertragtede kvalitetsstempel. Alle disse glædelige budskaber ønskede Bornerups DataCenter at formidle på helsides annoncer i forskellige dagblade. Klik og se kampagnen. Tekst: Anne Voss. AD: www.superschwarz.dk

heading

Rekrutteringsannonce: Weber in-house

Weber søgte 4 kreative medarbejdere til sit in-house bureau i Nørresundby. Vi blev bedt om at udarbejde en helsides annonce til Markedsføring, hvor vi dels skulle profilere Weber som et oplevelses-brand, dels tiltrække opmærksomhed fra potentielle kandidater, der tænker ligesom Weber: Alt er muligt, indtil det modsatte er bevist. Klik og se annoncen. Tekst/koncept: Anne Voss. AD/koncept: Jesper Højland.

heading

Reklamefilm: Zalo

Zalo er nordmændenes foretrukne håndopvaskemiddel. Mærket har eksisteret siden 1952, og alle nordmænd kender sloganet, En Dråbe er Nok. Filmen fokuserer på 'drøjhed' - og har kørt på norsk TV. Tekst/koncept: Anne Voss. AD/koncept: William Hjort.

heading

Reklamefilm: Dansk Førstehjælpsråd

Dansk Førstehjælpsråd ønskede at få flere danskere til at lære førstehjælp. Denne film bygger på idéen om, at det ikke er godt nok, at det kun er få, som er i stand til at hjælpe andre. Førstehjælp vedkommer ALLE. Filmen var en del af en kampagne, som vandt førsteprisen i konkurrencen, Reklame For Alvor. Tekst/koncept: Anne Voss. AD/koncept: Rasmus Nybo Andersen.

heading

Brochure: Sanistål Personal Protection'13

Det er nemt at springe sikkerheden. Men Sanistål arbejder ihærdigt på at gøre det nemmere for sine kunder at lade være - og tilbyder således et omfattende sortiment af arbejdsbeklædning og andre 'personal protection equipment'-produkter, rådgivning fra interne og eksterne produktspecialister og viden om spændende nye tiltag på området. Klik og læs brochuren. Tekst: Anne Voss. Layout: Sanistål.

 

heading

Reklamefilm: Vanish Oxi-Action Multi

Alle kender Vanish - det pink pletfjerningsmiddel med stor effekt. Vanish vælger ofte at køre versionerede reklamespots på dansk tv, så det var med stor glæde, at vi fik lov til at producere en dansk TV-kampagne for Vanish – med udgangspunkt i danske forbrugerindsigter. Tekst/koncept: Anne Voss. AD/koncept: Rasmus Nybo Andersen.

heading

Annonce: Jeppe på Bjerget

Aalborg Teater opnåede på kort tid stor succes med opsætningen af Jeppe På Bjerget. Publikum var vilde med Jeppe! Teateret ønskede at fortælle den positive historie videre til de nordjyder, som endnu ikke set forestillingen - med citater og sælgende tekst. Klik og se annoncen. Tekst: Anne Voss. AD: Jesper Højland.

Ønsker du at se de seneste reklamekampagner, som Sort på Hvidt har udarbejdet i samarbejde med reklamebureauer rundt om i landet, giver du bare lyd!